Ремех Валентина Іванівна
Керівник хореографічного гуртка "Промені Сонця" Черкаського обласного Центру роботи з обдарованими дітьми Черкаської обласної ради
Гурток заснований у 2014році.
Метою танцювального гуртка є:
- виявлення і розвиток в учнях природних фізичних і інтелектуальних можливостей,
- розкриття індивідуальності кожного учня,виховання загальної пластичної культури,
- навчання основам хореографічного мистецтва на основі формування хореографічних навичок,
- набуття учнями допрофесійної підготовки.
Мета програми досягається через :
Навчальні завдання:
· ознайомлення дітей з мистецтвом хореографії, сценічних хореографічних постановок;
· набуття основних хореографічних знань, умінь та техніки виконання;
· навчання акторської майстерності під час виконання танцювальних номерів.
Розвиваючі завдання:
· розвиток інтересу дітей до хореографічного мистецтва;
· розвиток естетичного сприйняття дійсності;
· розвиток комунікативних навичок.
Виховні завдання:
· формування у дітей продуктивної творчої діяльності, пов’язаної з полікультурною та інформаційною грамотністю;
· виховання у дітей бажання творчо розвиватись,вдосконалювати свої вміння в галузі хореографічного мистецтва;
· формування культури спілкування та поведінки в соціальному середовищі.
В процесі занять вихованці набувають компетентностей:
Пізнавальна компетентність:
- спрямована на оволодіння вихованцями поняттями і знаннями з історії хореографії, народознавства, основами теоретичних понять хореографії, термінологією, надбанням культури сучасного суспільства.
Творча компетентність:
- забезпечує набуття досвіду власної творчої діяльності, створення еталонного уявлення про основні прийоми відтворення художнього образу засобами танцю
- сприяє формуванню потреби у творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні.
Соціальна компетентність:
- забезпечує розвиток національної гідності, естетичної культури, загальнолюдських гуманістичнихморальних якостей, громадянської позиції
- Формує позитивні якості емоційно-вольової сфери, самостійність, наполегливість, працелюбність, толерантність, уміння працювати в колективі.
Освітні технології в роботі колективу
Технологія «Ситуація створення успіху»:
- сприяє підвищенню самооцінки, росту мотивації до занять та саморозвитку,
- стимулює учнів до активної самостійної діяльності.
Інтерактивні та ігрові технології, рольові ігри, імітаційні етюди :
- розвивають креативне мислення, ініціативу, роблять заняття цікавими.
Елементи технології ТРВЗ. Бесіди на етичні та естетичні теми,
- забезпечують виховання соціальної компетенції згідно поставлених виховних завдань.
Хореографічний гурток "Промені сонця"